korte update - Reisverslag uit Wooster, Verenigde Staten van laurainohio - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Wooster, Verenigde Staten van laurainohio - WaarBenJij.nu

korte update

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wooster

Hi allemaal!

Ik zal weer even een korte update geven over de afgelopen weken. Ik zit nu in mijn tweede week van het vroege opstaan voor de tennis training (mijn wekker gaat om 5:15 om precies te zijn) en eerlijk gezegd gaat het me gemakkelijker af dan gedacht! Ik lig dan ook wel 's avond lekker vroeg in mijn bedje, maar het is verrassend fijn om zo een lange dag te hebben. Met scuba diven (zie foto's) hebben we nu bijna de pool sessies afgerond, wat betekend dat om mijn brevet te halen ik in het voorjaar alleen nog een open water duik moet maken. Ik vind het leuk om te doen, maar ik ben er wel achter gekomen dat ik toch niet een enorme water liefhebber ben.
Ik ben vorige week gaan schaatsen op een ijs-rink wat erg leuk was! Het is wel even wat anders dan thuis sinds ze hier het fenomeen speed skating niet echt kennen. Je kunt dan ook alleen maar kunstschaatsen of ijshockey schaatsen krijgen en geloof me, dat schaatst echt anders! Ik stond in het begin echt als een klungel op het ijs.
Verder heb ik met een aantal meiden de opening van de Olympische Spelen gekeken wat werd uitgezonden in het hoofdgebouw. Er worden best vaak tv of filmavonden georganiseerd inclusie popcorn en ander lekkers!
Qua weer valt het wel weer mee hoe koud het is, maar er ligt wel een dik pak sneeuw. De hele dag zijn er sneeuwschuivers aan het werk om de paden en wegen vrij te maken. Dit weer heeft ook weer nadelen, zo ging een geplande shopping trip niet door omdat de buschauffeur niet durfde te rijden..
Op zaterdag avond ga ik meestal uit in een van de sorority/fraternity huizen waar altijd wel feestjes worden georganiseerd. Het haalt het natuurlijk niet bij wat wij in Amsterdam gewend zijn, maar het is wel erg gezellig. Ook is er een soort snackbar op de campus dat tot 3 uur open is, en iedereen eindigt hier altijd zijn avond.
Over drie en een halve week heb ik al weer twee weken Spring Break waarbij we met het tennisteam naar Hilton Head gaan (dit ligt in het zuidelijkste puntje van South Carolina, bijna in Florida). Hier worden jaarlijks toernooien georganiseerd en het belangrijkste is natuurlijk dat daar een stuk warmer zal zijn dan hier, jeeej!!

Liefs!

  • 15 Februari 2014 - 22:13

    Stella:

    Heee lautje, leukleuk! Ziet er goed uit hoor met wetsuit en al ;)
    xxx

  • 19 Februari 2014 - 20:48

    Florine Van Milligen:

    Ik kan bijna niet geloven wat ik lees: 5.15 uur opstaan valt best mee!
    Dit zijn in ieder geval niet mijn genen. Kus mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wooster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Spring Break

07 Maart 2014

Op naar Hilton Head!

12 Februari 2014

korte update

21 Januari 2014

Weer terug op de campus!

05 December 2013

Chicago!!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 19443

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: