Op naar Hilton Head! - Reisverslag uit Wooster, Verenigde Staten van laurainohio - WaarBenJij.nu Op naar Hilton Head! - Reisverslag uit Wooster, Verenigde Staten van laurainohio - WaarBenJij.nu

Op naar Hilton Head!

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wooster

Hallo allemaal!


Met mij gaat alles nog steeds goed hier en ik heb een paar hele leuke weken achter de rug! Een tijdje terug ben ik met zo´n 10 anderen gaan skiën in een gebied ongeveer een uur hier vandaan. Nu had ik niet zulke hoge verwachtingen maar het viel nog steeds een beetje tegen. Maar goed, Ohio is dan ook niet the place to be op het gebied van skien. Het deed me een beetje denken aan snowworld maar dan buiten. Het was trouwens wel erg gezellig en we hebben binnen nog naar de Nederlandse ploeg voor schaatsen gekeken! De dag erna hadden we een gala. De hele kantine was mooi versierd en er was een lifeband. Maar het best was nog wel dat er een chocolade fontein was met echt de lekkerste dingen om erin te dopen! Rara waar ik de hele avond te vinden was ;).
Om maar weer even over te gaan op het weer hier, ik zit nu heerlijk in het zonnetje te typen, het is zo'n 10 graden buiten en het is heeerlijk!! Dit is wel een uitzondering hoor, gister was het gewoon nog -7, maar de temperatuur stijgt steeds vaker boven de 0 uit. Dit betekend wel dat het warme weer heel erg gewaardeerd wordt en dit zie je vooral terug in het feit dat op het moment dat het niet meer vriest niemand meer een jas draagt, ook al is het 3 graden buiten.
Een paar weken geleden lag er hier trouwens nog een dik pas sneeuw en hebben we een hele leuke traditie voortgezet. Er is hier namelijk een traditie dat als er genoeg sneeuw ligt, alle studenten proberen om de Arch (de boog in het hoofdgebouw) te vullen met sneeuw. Oorspronkelijk zat hier namelijk de enige ingang tot dit gebouw in deze boog, dus als die met sneeuw gevuld was konden de lessen niet doorgaan! Tegenwoordig zijn er meerdere ingangen in dit gebouw dus het gaat niet helemaal meer op, maar het gaat natuurlijk om het idee! Het is gefilmd en via deze link kun je het bekijken!
https://www.youtube.com/watch?v=vhY6qVNW5xY
Mijn scuba diving lessen zijn nu afgelopen, maar het was erg leuk! De leraar is trouwens heel grappig. Hij runt een duik shop hier in het dorp en geeft de lessen bij ons op school. Een meid van mij hockey team die volgend jaar in het leger gaat zit ook in deze klas en de professor is blijkbaar een groot voorstander voor het legaal bezitten van wapens. We hebben afgesproken dat we een keer met zijn allen bij een goede burger tent gaan eten en daarna in zijn achtertuin gaan schieten. Ik moet dit natuurlijk wel gedaan hebben voordat ik weer terug kom!
Ik heb deze week een aantal tentamens gehad en die zijn wel prima gegaan. Ik heb nu gelukkig weer 2 weken vrij!! (ze hebben hier heel veel vakantie vergeleken met de Nederlandse universiteiten) We vertrekken morgen ochtend vroeg met het tennis team naar Hilton Head (in South Carolina) waar we 10 dagen blijven. We spelen dan 5 dagen wedstrijden en hebben de andere dagen training en vrije tijd. We verblijven in een groot huis, dus dat moet heel erg gezellig zijn! Ik heb er erg veel zin in en ik zal laten weten hoe het was!!


  • 21 Maart 2014 - 10:50

    Stella:

    heee lau, wat leuk om dat filmpje te zien, zal zeker wel leuk geweest zijn om te vullen met sneeuw:)
    haha oeh best cool om te gaan schieten!! coolieoelie!
    Geniet nog maar heel erg van je laatste maandjes!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wooster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Spring Break

07 Maart 2014

Op naar Hilton Head!

12 Februari 2014

korte update

21 Januari 2014

Weer terug op de campus!

05 December 2013

Chicago!!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 19446

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: