Formal Night - Reisverslag uit Wooster, Verenigde Staten van laurainohio - WaarBenJij.nu Formal Night - Reisverslag uit Wooster, Verenigde Staten van laurainohio - WaarBenJij.nu

Formal Night

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2013 | Verenigde Staten, Wooster

Hallo allemaal,

Het wordt volgens mij weer eens tijd dat ik wat van me laat horen :).
Om te beginnen is het weer hier redelijk onvoorspelbaar, het heeft hier een week geleden heel hard gesneeuwd, maar nu is het gelukkig weer wat warmer. Daarnaast hadden we hier gister een safety alert voor extreme wind en regen! Ja, het is hier echt overleven in het barre Wooster :).

Hockey is nu afgelopen dus ik moet wat anders verzinnen om mijn tijd aan te besteden (als je 2 uur trainen per dag gewend bent heb je opeens heel erg veel vrije tijd!). Ik ga nu drie keer per week naar een Zumba klas en ik speel Floor Hockey. Dit is een variant van zaalhockey wat meer op ijshockey lijkt. Je gebruikt van die plastic sticks en een puck en er zijn geen regels: alles is geoorloofd, je mag met je voeten spelen, op elkaar inhakken en de puck uit de lucht met je hand vangen! Het is heel leuk en ook nog eens erg goed voor je conditie :)!

Afgelopen zaterdag hadden we Formal Night voor hockey. Dat is een feest waarbij de dresscode formal is, dus alle meiden dragen een jurk en hakken. Dit was in een huis van een van de meiden uit mijn team (er is een redelijk aantal huizen op de campus waar je als een project groep of fraternity/sorority kan wonen). Dit was erg gezellig! Ook hoort hier een 'achtergrond' bij waar je fotos voor maakt (zie strand achtergrond op de fotos). Dit is iets wat ze blijkbaar ook tijdens high school prom hebben.

Tot slot heb ik een heel leuk uitje gepland voor Thanksgiving break! Ik ga namelijk naar..... CHICAGO!! Samen met een Japans meisje uit de internationale groep slapen we bij haar familie in de stad.
Jullie krijgen hierover natuurlijk een uitgebreide update!

liefs!

  • 19 November 2013 - 20:14

    Florine:

    Lieve Lau,
    Wat ziet dat er gezellig uit! En wat een leuk jurkje, volgens mij past deze bij die van Edie? Samen gekocht zeker! Hier is het weer nu ook bar en boos. Winterjassen en wanten weer uit de kast gehaald en morgen middag krijgen we misschien natte sneeuw. Wat zagen die herfstbomen er bij jullie trouwens prachtig uit, wat een felle kleuren. Alvast veel plezier met Thanksgiving.

  • 20 November 2013 - 17:00

    Stella:

    Heee lau,
    beter dat je je hakken ook hebt mee genomen, dat kwam zeker wel goed uit tijdens de formal night:)
    phoee en het is hier inderdaad ook zeer koud, ik was vandaag fietsen, nou een grote fout! heb er dan ook maar voor gekozen om mijn fiets op school te laten staan!!
    Wat super leuk dat je naar Chicago gaat!! Ik wens je alvast heeel veel pleizer:)
    ooh en trouwens leuk die fotos:)
    xxx

  • 22 November 2013 - 23:21

    Oma:

    Lieve Laura ,iedere keer geniet ik van je verhalen en de leuke foto's ! Er komen
    dan ook heel veel leuke dingen op je pad ,die je met allemaal gezellige meisjes
    beleeft .Wat een bof ,dat je naar Chicago gaat !Weer zo'n verrassing !
    Liefs van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wooster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Spring Break

07 Maart 2014

Op naar Hilton Head!

12 Februari 2014

korte update

21 Januari 2014

Weer terug op de campus!

05 December 2013

Chicago!!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 19451

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: